Hürriyet

13 Ocak 2010 Çarşamba

mucizeler meleği...

hayatıma giren insanların bazılarının gerçekten çok özel olduğunu düşünüyorum..mucize gibi,kurtarıcı gibi..hiç beklemediğim bi anda hayatıma girdiler..onlar hayatın bana sunduğu en güzel en kıymetli armağanları...
hele biri var ki bunların arasında..yıllardır yüzünü bile görmediğim sadece yazılarıyla tanışıp peşini bırakmadığım biri...iyi ki bırakmamışım:)tabi bunu bana önceden bırılerı söylemiş olsaydı bak bu insan ilerde çok iyi iletişim kurduğun hatta arkadaşın olacak deselerdi heraldee güler geçerdimm:)henüz yüz yüze gelmesek de onun enerjisi,sıcaklığı,samimiyeti öyle bi yansıyo ki anlatamam..diğer melekle(o da öylee bi can ki,iyi ki tanımışım:) )gecenin bi vakti beni arayıp benimle konuşmaları bambaşka bişeydi..nasıı bi heyecann yaptımm nasıı konuşamadımm:)harbi kilitlendimm yaa:)
blogger ve ff ile tanışmama sebep olanda yine bu melektir:)tam bi çöküntünün içinde olduğum zaman ff karşıma çıktı..iyi de olmuşş kafam dağıldı:)ff de olmayı sevıyorum ordaki canlarımı da seviyorum:)
öyleee uzun cümleler kuramıyorumm ama onun için söylenecek o kadar çok şey var ki bi çoğunu kendisi de biliyoo zaten...şimdii dört gözlee onunla karşılaşıp sohbet etmeyi bekliyorr bu delizz kızz:))o benim mucizeler meleğim:)
seni çok seviyorum iyi ki varsın...

2 yorum: