Hürriyet

21 Ağustos 2010 Cumartesi

ortaya karışık:)


Çook uzun zamandır bişey yazmıyorum...daha doğrusu kendime konuşmuyorum..çok da ara verince nerden başlayacağımı da bilmiyorum...uzun soluklu ayrılıklar bana göre değil demek ki..neyse her zaman ki ben bi yerden bodoslama girecem..:)



Nerdenn başlasamm nerdenn başlasam(zaman kazanıyorum,düşünme payı...)ara vermeyip tatilde yazmaya başlasaydımm belki bişeler çıkardı..:)


tamam ben yıne tatilden kısa kısa yazayım...bu yaz düğün üstüne düğün..yani evlenen evlenene anasını satayımm...İstanbul,Ankara,Rize düğün düğün gezer oldum:)arada gidemediklerim de var tabi..üç düğünde çok sevdiğim insanların düğünüydü..hepsi de ayrı keyifliydi..düğün düğün gezmekte bı bakıma iyimiş..neler yapılıyo,hazırlıklar nasıl olacak herbişeyi öğrendim:)öğendiğim bişey ve en önemlisi ;gelin ayakkabısının altına yazılan isim silinse de bişey olmuyo..hiç uğraşmayın kaç gelin ayakkabısının altından adım sılındı...nerdeyimmmmm yineee evdeyimmm:))ama niyeyse yine yazılır..bi merakla sorarsın silindi mii??gelin;ayy kızımmm silindiii kesin gidicisinn gidiciii..eee kaçıncı ayakkabı artık bundaa olsunnnn dersin ama buna kendın bılee ınanmazsınn..:))


itiraf edeyim bu düğünleri görünce evlenesim geldi..gelinlerr zatenn prenses gibi..abartmıyorummmmm abartmıyorummmm!!tamam herkesın tanıdığı birini söylüyorum...seyrüsefer:)itirazı olan var mı??..yok..demiştimm zaten:))gelinler çok güzeldiii..hep kız tarafıydım o yuzden torpilli gelinler..ama es geçmeyeyim damatların da hepsi yakışıklı...bu da abartı değillll..bakınız seyrüseferin düğün fotolarına:))Allah hepsini mutlu etsin,ağızlarının tadını bozmasın rabbim..


şimdiii ben bu düğülerden etkilendim hem de acayip..bi dilimde evlenesim var evlenesim var diye dolaşıyorum etrafta...3 düğün 3 fikir...kafam da hersey hazır...düğün yeri,nasıl olacağı,müzikler,nikah şahidi bile hazır :)ama bunun yanında küçük bi eksığimiz var..orta da evlenecem bı adam yok.:))ama olsun en azından düğün telaşıyla çok uğraşmayacam kabataslak hersey hazır..:))bu arada çok dilime sardım evliliği Allah mı söyletiyor acaba:))şaka bi tarafa tabi..herşeyin hayırlısı bu güzellikler gelip geçici önemli olan huzurlu bı yuva kurmak...neyse düğün faslı bu kadar..


Düğünlerden sonra tatilllllll:)Bodrum'a da gittik beraber diye düştüm yollara arkadaşlarımın yanına...gezmediğimiz yer bırakmadık..acayip eğlendikkk ama ben genelde pek ayık olmadığım içinn toparlayıp yazamayacağım:)ama şunu yazayımmmm..ayshonunnn 10 gun de yakaladığı karalığı ben 2 gunde yakaladımm:)))sen 10 gun yat güneşin altında yanacam kararacam dıye ben 2 gun de yanınca ayshoooo krızlere gırmıstı bı ara:))


Bodrummm dönüşüü yinee İstanbul:))sonra da evin yolunu tutar burcu...bak Trabzon'a döndükten sonra yazacak bısey bulamadım:))


neysee uzun aradan sonra ancak bu kadar çıktı...çıkmasaydı dıyenlerınız de olabılır ama hiç önemli değil..ben bunları kendımee yazıyorummm:))

2 yorum:

  1. heheheh o ayakkabının altı hikaye..ben ayakkabıyı bütün olarak yesem yine fayda etmez...ne güzel bi yaz..devam ediyor..iyi ki geldin be burcumm...tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. hahahah yok yok fayda etmiyor:))sizle tekrardan o güzel günde birlikte olmak benım için harikaydı..asıl ben teşekkür ediyorum canım..bakalım bi daha ki görüşme ne zaman olaacak:)))

    YanıtlaSil