Hürriyet

10 Mart 2010 Çarşamba

saçma sapan bi şey....


bu yazınn ne bi girişi olsun ne de bi sonucu...kendi halinde saçma sapan gelişi güzel bi yaz olsun...çünkü şu son zamanlarda benim hayatım da bi garip saçma sapan ilerliyor...şehirden uzaklaşıp Ankara'ya gidip gelmek beni inanılmaz pozitif rahat sakin bi insan yaptı..ta kii 4 gün öncesine kadar..sanki bütün enerjim alındı yine huysuzluklarım,ters taraflarım ortaya çıktı..4 gün önce ne mi oldu??saçma gelecek ama hiç birşey...eee ne oldu..bunu kendı kendıme de sormaya başladım ama bi türlü cevabını bulamıyorum...arkadaşım"sorunumun belki de sorunsuzluk"olduğunu söledi..bi an düşündüm belki de öyledir..hayatta neler oluyorken saçma sapan şeylerde takılı kalıyoruz belkide..gerçi eskiden daha kötüydüm buna da şükür:)çekilmez aksi huysuz bi insandım..ama farklı insanlar tanıdıkça farklıçevrelere girip çıkınca daha da bi toparadım kendımı...
kolay kolay kimseyi üzmek,kırmak istemem..çok korkarım..kaybetme korkusu çok fazla var..çünkü gerçekten dostlarım benim için çok önemlidir...mutlaka herkes için de öyledir ama benim için farklıdır...bi çok şeyden fedakarlık edebilirim..ya onlar yapmazsa benım ıcın aynı şeyi diye düşünmem...hiç bir zaman dostluğuma verdiğim emekten,sevgiden asla bi karşılık beklemem..aramazsa ararım...gelmezse giderim...zaman yer hiç farketmez bana ihtiyacı olduğunu hissettiğim an yanındayımdır...
tabi bu kadar özverili olsam da benim de aksi pis huylarım var...dostum dediğim herşeyimi paylaştığım insan açık ve net olacak...kızdıysa,kırıldysa,bişey anlatacaksa açık olsun..lafı o tarafa bu tarafa çevirmesin...çok pis huyum var yamuk yapıldığı an anlarım..çok iyi gözlemciyimdir..onlar farkında olmazlar bile ama sanki ben hiçbişeyin farkında değilim..işteee orda aptal yerine koymaya çalışan olursa ben orda uzaklaşmaya başlarım...karşı tarafa bişey söyler miyim??aslaa söylemem..
bi insanı hayatımdan kolay kolay çıkarmam çünkü kolay kolay kımseyı hayatıma sokmam..ya da sokamıyorum....sadece kötü günüm de yanımda olacak,üzüntümü paylaşacak ya da sadece iyi günümde yanımda olacak insanlar ıstemıyorum...biri ya vardır hayatımda ya yoktur...

not:anlam düzeltmeleri,noktalama işaretleri yanlış falan filan dıye laf etmeyin...kend halinde saçma sapan yazılmış bi yazı...karışık anlamsız olduu ama bende şu aralar tam bu haldeyim...sadece şu aralar geçici bi durum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder