Hürriyet

11 Mart 2010 Perşembe

iki yol...


yinee dşünmedenn kendimlee konuşur gibii yazıyorum...şu aralarr kendımı arama yollarındayımm..belkii bırılerınden uzaklaşmak bı yerlere varma yollarında..önümdee iki yol var..ve ben ıkı yolun başındayım..hangı yönee gideceğimii bilmiyorum..bocalıyorum,saçmalıyorum ama böyleyimm işte...kendimii ifadee edemıyorumm..etmeye başladığımdaa saçma sapann cümlelerin peşindee kayboluyorum...nerdeyimmm hangii yolddayımmm...yokkk cevabını bulamıyorum...
karşıma çıkan ikinci yol olunca bocalıyorum...analdım kii bu hayatta başka bi yol var...aşk yolu...ne kadar içindeyimm neresindeyim...
şu aralar çevremdeki insanardan uzaklaşmış durumdayım...kimsenin konuştuklarına sorularına cevap veremıyorum...anlatsam da şu günlerde yaşadıklarımı,önüme çıkanları kimse anlamayacak...
kendim de kayboluyorum...evet belki de yardıma ihtiyacım var benı anlayacak birileri tarafından...biliyorum kii sen anlıyorsun beni..bu durumda geçecek dedım ya..iyim dedim ya..beklıyorummm...nelerr çıkacakk karşıma beklıyorum....
saçma sapan yazı,düşünmeden, hiç delete tuşunu kullanmadan yazdığım bi yazı daha...biliyorumm bu yolda yardımcım sen olacaksın..toparlanmam içinn bişeyler yapacaksın...
aslındaa ne kötüdür bırılerıne sıkıntını,üzüntünü yüklemek ama çıkmazda olunca insan kımden nasıl yardım beklediğini bilemiyor....aslında hiç böyle olmamıştım...hadii çek kurtar beniii...

2 yorum:

  1. Sorun kalp işiyse bunu kimse çözemez sen ve kalbin dışında..Allahtan yardım iste bu konuda duanı anında kabul edeceğine eminim :) Herşeyin ahyırlısı olsun hakkında..

    YanıtlaSil
  2. amin papucum...benden başkası çözemezz di mi...zaamnlaa üstesindenn gelcemm inşallah

    YanıtlaSil